niedziela, 25 stycznia 2015

Daniel Wellington

Cześć !
Co u Was słychać ?
U mnie czas mija nieubłaganie.
Mam wrażenie, jakby rok szkolny zaczął się miesiąc temu.
Może dlatego, że w trzeciej klasie gimnazjum, nauczyciele dużo od nas wymagają i nie mamy czasu na nudę.
Dzisiaj rano zaczął padać śnieg.
Może w końcu poczuję zimę.

Kilka dni temu stałam się posiadaczką zegarka Daniela Wellingtona.
Gdy go zobaczyłam od razu się w nim zakochałam.













Delikatny i klasyczny.
Nie musicie się martwić, że nie będzie do czegoś pasował.
Skórzany pasek bardzo dobrej jakości, jak i cały zegarek.
Otrzymałam go w przepięknym pudełku.
Kontakt z firmą oceniam również na wzorowy.

Na hasło '1501realweronika' otrzymacie 15% zniżki na dowolny produkt Daniela Wellingtona :


Kod ważny do 28.02.15


Trzymajcie się,
Weronika.