poniedziałek, 10 listopada 2014

Wolne dni

Hej :D

Jest to moja pierwsza notka w listopadzie. Jak cudownie móc zrobić tyle fajnych rzeczy w ciągu tych kilku wolnych dni <3
Dzięki temu, że mam cztery wolne dni od szkoły mogę pozwolić sobie na czytanie książek, oglądanie "Teen Wolf" i ogólnie lenistwo. Poza tym już za trzy dni skończę 15 lat. Urodziny będę obchodzić w zdrowym stylu, czyli bez słodyczy XD
Nie wiem jak Wy, ale ja już czuję święta. Uwielbiam ten klimat i atmosferę. Ostatnio skończyłam czytać "50 Twarzy Greya". Powiem szczerze, że nie spodziewałam się takiego zakończenia. Książka nie przypadła mi jakoś specjalnie do gustu, ale z pewnością skuszę się na drugą część :D

Po wielkich próbach udało mi się w końcu zmontować filmik, który nagrałam ponad trzy tygodnie temu. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)





Mam już kilka pomysłów na kolejne filmiki ;) Dajcie znać, czy spodobał Wam się filmik ;)

Buziaki,
Weronika <3