wtorek, 23 września 2014

Szkoła



Cześć!

Dawno mnie tutaj nie było. Przyczyną stało się kilka rzeczy. Szkoła, nauka, wyjazd, późne powroty ze szkoły itp. Mamy teraz tyle nauki, że nawet w weekendy trudno mi cokolwiek innego robić, jak się uczyć. Wiedziałam, że trzecia klasa będzie o wiele trudniejsza, ale nie sądziłam, że aż tak. W ciągu tygodnia rzadko, kiedy mogę pozwolić sobie na przyjemności. Mimo wszystko postanowiłam do Was dzisiaj napisać :) Mój plan lekcji jest FATALNY. Trzy razy w tygodniu wracam do domu o 16. Środy są najgorsze. Jestem, wtedy w szkole 9 godzin. Według obietnic i zapewnień nauczycieli plan ma się zmienić już za tydzień (mam nadzieję).

Ponad tydzień temu wybrałam się na zakupy do Berlina. Uwielbiam tam być, bo to zupełnie inny świat z milionem możliwości. Tam każdy może być sobą, nie martwiąc się o zdanie innych. To chyba jest najważniejsze, by być sobą w 100% i robić to, co się kocha. Wracając do tematu, zakupy się udały. Oczywiście, pierwszym miejscem w które pojechałam to Primark. Jak można być w Berlinie i tam nie wpaść ? W Niemczech byłam trzy dni, więc odwiedziłam wiele ciekawych miejsc.